دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت HD

دسته بندی ها: اینستاگرام ,

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت HD

دانلود پروفایل اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که می تواند برای خیلی از کاربران اینستاگرام جذاب باشد. در حالت معمول، اینستاگرام تصاویر پروفایل افراد را به صورت کوچک نمایش می دهد. همین علت سبب می شود که جزئیات اکثر تصاویر مشخص نباشد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید وقتی شما عکسی را به عنوان تصویر پروفایل اینستاگرام خود انتخاب می کنید، اینستاگرام دقیقا با همان کیفیت و حتی به صورت HD در سرورهای خود ذخیره می کند. این موضوع برای من که فکر می کردم تصاویر پروفایل اینستاگرام به محض آپلود شدن به صورت کیفیت کم و کوچک شده ذخیره میشود، جالب بود.

دانلود عکس پروفایل با کیفیت افراد چه فایده ای دارد؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده است، احتمالا جنسیت شما مذکر است. 🙂 چون در ذهن خانم ها معمولا این سوال ایجاد نمی شود. خانم ها از روی حس کنجکاوی ای که دارند دوست دارند که تصاویر پروفایل بقیه را با کیفیت و در سایز بزرگ تر ببینند.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

اما جدا از این موضوع برای ما که در زمینه قرعه کشی اینستاگرام فعالیت داریم، یک ابزار پرکاربردی است. چون در کلیپ هایی که برای اعلام نتایج مسابقات اینستاگرامی تهیه می کنیم، از تصویر پروفایل برندگان مسابقه نیز در کلیپ استفاده می کنیم و به همین دلیل برای ما نیز کاربرد زیادی دارد. یا استفاده از تصویر پروفایل، در کلیپ هایی که برندگان مسابقه کسانی هستند که بیشترین تگ یا کامنت را گذاشتند، برای کاربران می تواند جذاب باشد.

چگونه می توانم عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنم؟

روش انجام کار خیلی ساده است. سایت ها و ربات های تلگرام مختلفی این کار را انجام می دهند که یکی از بهترین سایت ها، سایت dlgram.com می باشد. این سایت علاوه بر اینکه قابلیت دانلود تصویر پروفایل پیج های اینستاگرام را به صورت HD به کاربر خود می دهد، همچنین این امکان را دارد که تصاویر پست های اینستاگرام را هم با کیفیت بالا دانلود کنید.

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  1. Amir گفت:

    خیلی ممنون مطلب خوبی بود.
    https://downloadero.com/Instagram-Downloader/
    این دانلودر هم خوبه فایل mp3 ویدئو رو هم میشه جدا دانلود کرد.