سایت قرعه کشی اینستاگرام + افزایش تعامل

برنامه قرعه کشی اینستاگرام [❤️تست رایگان]

ورود به برنامه قرعه کشی

هنگام برگزاری مسابقه اینستاگرامی یکی از دغدغه های مهم شما ، میتواند برگزاری قرعه کشی اینستاگرام به صورت عادلانه باشد. پس از پایان یک مسابقه موفق احتمالا ، حجم زیادی از کامنت و لایک دریافت کرده باشید آنگاه ، برگزاری مسابقه به شیوه سنتی تقریبا امکان پذیر نیست . گاها شاهدیم که برخی از پیج ها به شیوه دستی اینکار را انجام میدهند در حالیکه طبق بررسی ها در این روش حق بسیاری از افراد شرکت کننده ضایع میشود . قطعا استفاده از نرم افزار بهترین روش برای انجام عادلانه قرعه کشی میباشد.

فهرست مطالب

برترین نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام (پر امکانات ترین )

اگر به جستجوی برنامه ، سایت ، نرم افزار یا ربات قرعه کشی اینستاگرام در موتور های جستجو پرداخته باشید ، احتمالا با نمونه های مختلفی از نرم افزار های داخلی و خارجی روبرو شده اید .اما نکته قابل توجه در بین نرم افزار های موجود ضعف در پوشش حداکثری قوانین مسابقه می باشد .

در بررسی نرم افزار های قرعه کشی میتوانید به موارد زیر توجه کنید . ما در برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت موارد زیر را در نظر گرفته ایم که به جرات میتوانیم بگوییم در خیلی از موارد پیشگام بوده ایم و حتی هنوز کمتر نرم افزاری در این حوزه به این موارد توجه کرده است .

تست رایگاندارد، مشابه سایت های خارجی برای پست زیر 100 لایک و کامنت تست رایگان دارد.
قرعه کشی کامنت اینستاگرامقرعه کشی کامنت اینستا به صورت تصادفی از بین شرکت کنندگان
شمارش تگ های اینستاگرامدارد ، با تیک زدن گزینه برنده بر اساس بیشترین تگ انتخاب شود . تگ های تکراری جهت دور زدن مسابقه حساب خواهد شد .
شمارش بیشترین کامنت در اینستاگرام (کامنت شمار اینستاگرام)دارد ، با تیک زدن گزینه برنده بر اساس بیشترین کامنت انتخاب شود سایت شمارش کامنت اینستاگرام را انجام میدهد.
قرعه کشی لایک اینستاگرامدارد، فقط گزینه لایک را انتخاب کنید.
قرعه کشی ترکیبی لایک و کامنت و فالوردارد، گزینه ها را با هم انتخاب کنید.
قرعه کشی لایک و کامنت چند پست آخر **گزینه های لایک یا کامنت چند پست آخر را انتخاب کنید.
قرعه کشی فالور اینستاگرام یا دانلود لیست فالوور هادارد، فقط گزینه فالور را انتخاب کنید.
چک کردن فالو اسپانسردارد، نام پیج اسپانسر را در کادر مربوطه وارد کنید.
پشتیبانیپیام در واتساپ، تلگرام، پیامک و تماس تلفنی
قالب های مختلف برای نمایش برندهتم های مختلفی در مناسبت ها در نرم افزار فعال میشود
برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای ایفون و اندرویددارد
کد تخفیفکد تخفیف هایی برای اولین استفاده و به صورت مناسبتی برای شما ارسال میگردد.

ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان

یافتن سایت قرعه کشی اینستاگرام رایگان یکی از دغدغه های اکثر کابران می باشد . طبق بررسی های صورت گرفته تمامی سایت های قرعه کشی اینستاگرام موجود در سطح وب پولی بوده و مواردی که به عنوان رایگان مطرح میگردند صرفا جهت تست محصول می باشد و پس از پایان فاز آزمایشی بایستی مبلغ هر مسابقه را به صورت دلاری پرداخت نمایید .

برخی از این وب سایت ها هم اقدام به قرعه کشی رایگان از بین تعداد محدودی از کامنت ها مینمایند . لذا حق افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند ضایع میگردد . علاوه بر این نرم افزار ها بسیار قوانین محدودی را پوشش می دهند و اکثرا در حد قرعه کشی کامنت اینستاگرام می باشند . در حالیکه معمولا صاحبان پیج های اینستاگرامی اکثرا به دنبال شمارشگر کامنت اینستاگرام ، نرم افزار منشن اینستاگرام ، قرعه کشی چند پست آخر و قواعد متعدد ترکیبی دیگری میگردند .

لذا گروه نرم افزاری اوجاسافت با در نظر گرفتن دغدغه های شما عزیزان ، اقدام به راه اندازی وب سایتی جامع با پوشش قوانین متعدد نموده است .

ورود به برنامه قرعه کشی

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام و افزایش تعامل و فالوور

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام به نیت شما برای انجام آن ارتباط مستقیمی دارد . طبق بررسی های صورت گرفته ، مهم ترین انگیزه پیج های اینستاگرامی برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرام افزایش تعامل پیج می باشد . همانطور که میدانید وقتی تعامل پیج به صورت طبیعی افزایش پیدا می کند احتمال اینکه اینستاگرام شما را به افراد بیشتری نمایش دهد بیشتر میشود .

در نتیجه شانس شما برای افزایش فالوور بشدت افزایش می یابد . نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت ، با در نظر گرفتن دغدغه شما عزیزان سعی کرده تا نرم افزاری متفاوت و با پوشش قوانین مختلف برای شما عزیزان ارایه نماید . با امکانات متنوعی که در این نرم افزار گنجانده شده شما میتوانید مسابقاتی با قوانین متنوع برگزار نمایید که میتواند به افزایش تعامل پیج شما کمک کند .

برای مثال وقتی در قوانین مسابقه خود اعلام میکنید که افراد باید زیر ده پست آخر کامنت گذاشته باشند. این مورد خود باعث طبیعی جلوه داده شدن کامنت هایی است که زیر پست های شما درج میشود و این افزایش تدریجی میتواند توجه اینستاگرام را به خود جلب نماید و شانس شما را برای حضور در اکسپلور افزایش دهد . برای آشنایی با روال انجام کار و نحوه قرعه کشی در اینستاگرام جهت افزایش تعامل میتوانید فیلم آموزشی موجود در نرم افزار را مشاهده نمایید .

دلیل انتخاب برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجا سافت برای مسابقه اینستاگرامی

سایت قرعه کشی اینستاگرام ایرانی یا خارجی موجود ، معمولا به چند قانون ساده مسابقه بسنده کرده و قوانین پیچیده و ترکیبی مسابقه شما را پشتیبانی نمی کنند. مثلا کسی که 5 پست آخر مسابقه را لایک کرده و پیج مسابقه را هم فالو کرده باشد. لذا گروه نرم افزاری اوجاسافت با هدف گرفتن خلا های موجود سعی در ارایه نرم افزاری جامع برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی نموده است .

امکانات متنوع ربات قرعه کشی

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت با امکانات متنوعی که برای انجام قرعه کشی در نظر گرفته، تقریبا تمامی قوانین مسابقه شما را شامل: فالو کردن پیج، بیشرین تگ، بیشترین کامنت، انتخاب رندوم و تصادفی از بین کامنت ها و لایک ها و یا ترکیبی از این موارد را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام داده و نتیجه را در قالب یک لینک از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رساند.

پشتیبانی منحصر به فرد

تیم اوجاسافت با افتخار در کنار شماست تا یک تجربه لذت بخش را در استفاه از برنامه قرعه کشی برای شما رقم بزند. در طول ثبت درخواست و انجام قرعه کشی در سایت اوجاسافت، در هر کجا که به سوال یا مشکلی مواجه شدید، کافیست که یک پیام از طریق واتساپ یا امکان چت موجود در سایت به کارشناسان پشتیبان ما ارسال کنید.

برند هایی که به ما اعتماد کرده اند

در میان تعداد زیاد مشتریان عزیزی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم ، تعدادی از پیج ها و برندهای مطرح هم وجود داشته اند که در اینجا به معرفی بعضی از آنها می پردازیم

برنامه قرعه کشی اینستاگرام اندروید

با استفاده از اپلیکیشن اندروید به راحتی می توانید تمامی امکانات سایت قرعه کشی از قبیل بیشترین منشن، قرعه کشی از بین کامنت، قرعه کشی لایک و… را در موبایل خود نیز داشته باشید.

دانلود برنامه اندروید

دانلود برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای آیفون و اندروید

اگر شما از گوشی های آیفون با سیستم عامل آی او اس برای انجام قرعه کشی استفاده می کنید به سادگی می توانید از طریق آموزش زیر اقدام به نصب برنامه ios نمائید. با این کار بدون نیاز به مراجعه مجدد به سایت، می توانید اقدام به استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام نمائید.

ios instagram giveaway
نحوه فعالسازی برنامه روی گوشی آیفون با سیستم عامل ios

قرعه کشی سفارشی

گاها در برگزاری مسابقه شرایطی وجود دارد که نمی توان با نرم افزار به بررسی آن پرداخت ، در چنین مواردی شما میتوانید با تماس با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید

تم ها و قالب های مناسبتی برای نمایش برندگان

در مناسبت های مختلف تم قرعه کشی متناسب با آن رویداد تغییر میکند و شما میتواند بین تم ها فعال یکی را انتخاب نمایید .

💕 تم ولنتاین

برای اینکه قرعه کشی خود را با حال و هوای ولنتاین برگزار کنید و برنده ها را به سبک زیبا به مخاطبان تان نمایش دهید، کافیست که از منوی تم مسابقه، تم ولنتاین را انتخاب کنید.

👨 تم روز پدر

امکان قرعه کشی با قالب روز پدر در سایت راه اندازی شد.

🍉 تم شب یلدا

قالب مخصوص شب یلدا، امکان جذابی است که به تازگی به سایت قرعه کشی اوجاسافت اضافه شده است. از این طریق به سادگی می توانید اعلام برندگان مسابقه خود را با حس و حال و المان های شب یلدا انجام داده و رنگ و بوی این شب زیبا رو به پیج تان بدهید.

🎄 تم کریسمس

امکان نمایش برندگان با تم کریسمس به سایت اضافه شد. با این امکان قادر خواهید بود که نمایش برندگان خود را با قالب اختصاصی و فوق العاده جذاب کریسمس به مخاطبان خود نمایش دهید.

🤱 تم روز مادر

با استفاده قالب نمایش برندگان، مخصوص روز مادر قادر خواهید بود که برندگان مسابقه خود را با یک قالب زیبا و متفاوت و مناسبتی نمایش دهید.

🌸 تم عید نوروز

با استفاده از قالب عید نوروز، قرعه کشی پیج خود را در با یک فضای بانشاط و فوق العاده زیبا و متفاوت انجام دهید.

🌙 تم عید فطر

امکان قرعه کشی با استفاده از قالب عید فطر به سایت اضافه شد.

🐑 تم عید قربان

امکان اعلام برندگان با قالب عید قربان اضافه شد.

تم عید غدیر

با استفاده از تم عید غدیر، به شیوه جذاب تری می توانید برندگان مسابقه خود را نمایش دهید.

ورود به برنامه قرعه کشی

رضایت مشتریان

در سریعترین زمان ممکن و به بهترین وجه سعی می شود که به شما در انجام قرعه کشی کمک کنیم. در تصویر زیر، شاهد نمونه هایی از اعلام رضایت و ابراز لطف مشتریان عزیز هستید.

رضایت مشتریان از برنامه قرعه کشی اوجاسافت
برای نمایش اندازه اصلی لطفا روی تصویر کلیک کنید.
همین الان وارد برنامه قرعه کشی شوید و به صورت رایگان امکانات جذاب سایت را تست کنید.
ojasoft instagram cta

شما با یک کلیک ساده روی لینک، وارد صفحه ای می شوید که نتیجه مسابقه در آن صفحه قابل مشاهده است. و حتی می توانید از آن صفحه فیلم بگیرید و در پیج خود منتشر کنید یا اقدام به گرفتن لایو کنید.

ما در چه امکاناتی پیشگام بوده ایم

تیم اوجاسافت همواره سعی داشته است تا امکانات متنوعی را متناسب با خواسته های مشتریان ارایه نماید . در اینجا قصد داریم لیستی از ویژگی هایی که در برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت برای اولین بار راه اندازی شده اند را معرفی نماییم .

قرعه کشی بین لایک و کامنت و فالور

یکی از موارد مرسوم در قرعه کشی اینستاگرام برای افزایش تعامل کاربران بدین صورت است که ادمین پیج از دنبال کنندگان میخواهد که زیر پست مسابقه کامنت بگذارند ، پست مورد نظر را لایک کرده باشند و پیج مسابقه را فالو داشته باشند . پشتیبانی از این قوانین اولین بار توسط اوجاسافت در سال 1399 معرفی شد .

قرعه کشی بین چند لایک آخر

یکی دیگر از مواردی که در افزایش نرمال تعامل پیج مورد توجه میباشد درخواست از کابران برای لایک کردن چند پست آخر پیج میباشد .برای اینکار شما باید انگیزه لازم را برای اقدام به دنبال کنندگان پیج خود بدهید . یکی از روش انگیزه بخشیدن ، برگزاری مسابقه میباشد . برای این روش هم اوجاسافت در حال حاضر ، (سال 1402) تنها وب سایتی میباشد که سرویس مورد نظر را به صورت آنلاین ارایه میدهد . جالب است بدانید که این سرویس اولین بار توسط ما در سال 1399 ارایه شده است .

قرعه کشی بین کامنت چند پست آخر

همانند قرعه کشی بین لایک های پیج مسابقه ، قرعه کشی بین کامنت ها هم اولین بار توسط گروه نرم افزاری اوجاسافت ارایه شده است .

پشتیبانی از کاربران در واتس اپ

یکی از معضلاتی که در دنیای اینترنت وجود دارد محیط بی روح صفحات وب میباشد . شما در تعامل با نرم افزار گاها دچار مشکل میشوید و انتظار دارید تا فردی به شما برای حل مشکلات کمک نمایید . ما در گروه اوجاسافت بر آن شدیم تا برای اولین بار امکان پشتیبانی از درخواست را در واتس آپ راه اندازی نماییم . این روش بعد ها توسط رقبای ما نیز راه اندازی شده است .

راه های ارتباطی برای ثبت سفارش:

برای ثبت سفارش استخراج لایک ، کامنت و فالوور مسابقه اینستاگرامی از روش های زیر اقدام فرمایید !

  1. نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام
  2. پیج اینستاگرام گروه نرم افزاری اوجاسافت
  3. واتس آپ : 09380982461 ، 09357778697

هزینه قرعه کشی اینستاگرام : تعرفه استخراج کامنت و لایک و فالور

برای قرعه کشی اینستاگرام ما یک جدول تعرفه پایه در نظر گرفتیم. هزینه قرعه کشی برای لایک ، کامنت و فالوور تفاوتی ندارد . برای مثال اگر شما مسابقه ای برگزار کردید که 1500 کامنت دریافت کرده است ، طبق جدول تعرفه زیر در ردیف سوم قرار میگیرد. لذا هزینه دانلود کامنت از اینستاگرام برای قرعه کشی شما طبق جدول تعرفه مطابق ردیف سوم 23000 تومان در نظر گرفته خواهد شد.

تعداد لایک / کامنت / فالورمبلغ (تومان)
1 تا 100رایگان
101 تا 99911,000
1000 تا 2,99923,000
3,000 تا 3,99930,000
4,000 تا 4,99940,000
5,000 تا 5,99950,000
6,000 تا 6,99960,000
7,000 تا 7,99970,000
8,000 تا 8,99980,000
9,000 تا 9,99990,000
10,000 تا 11,999100,000
12,000 تا 13,999120,000
14,000 تا 15,999140,000
16,000 تا 17,999154,000
18,000 تا 19,999168,000
بالاتر از 20,000استعلام بگیرید

روال کلی کار با نرم افزار

  1. وارد برنامه یا سایت قرعه کشی اوجاسافت شوید.
  2. از بین گزینه ها (لایک، کامنت، فالور، بیشترین تگ و…)، موارد مرتبط با قوانین مسابقه خود را انتخاب کنید.
  3. روی دکمه استعلام کلیک کنید.
  4. اگر مبلغی نمایش داده شد، می توانید از بین پرداخت آنلاین یا کارت به کارت یک روش را انتخاب کنید.
  5. چند دقیقه منتظر باشید تا نتیجه مسابقه آماده شده و از طریق پیامک اعلام شود.
  6. بر روی لینکی که پیامک شده است کلیک کنید تا وارد صفحه نتیجه شوید.
  7. روی دکمه قرعه کشی کلیک کنید تا برندگان مسابقه را مشاهده نمائید.

برای انجام کار کافیست وارد صفحه نرم افزار قرعه کشی در اینستاگرام اوجاسافت شوید و اقدام به انجام مسابقه با قوانین دلخواه خود کنید.

ورود به برنامه قرعه کشی

فیلم آموزشی قرعه کشی در اینستاگرام

سوالات متداول

در این بخش می توانید سوالات متداول را مطالعه نمائید. چنانچه پاسخ سوال خود را پیدا نکردید از طریق بخش تماس با ما می توانید از طریق واتساپ یا تماس با ما در ارتباط باشید.

✔️امکانات جدید برنامه قرعه کشی اوجاسافت چیست؟

قرعه کشی رایگان نامحدود – افزودن اسپانسر- قرعه کشی کامنت بیشتر- تگ بیشتر-از بین لایک و کامنت چند پست آخر- تم های مناسبتی و…

آیا امکان انجام قرعه کشی با قوانین پیچیده (مثلا لایک چند پست آخر و فالو پیج و…) را دارد؟

برنامه اوجاسافت اکثر قوانین مسابقه شما را انجام می دهد. و نیازی به ثبت چند درخواست برای موارد پیچیده تر نیست. امکانات سایت را می توانید در برنامه قرعه کشی اینستاگرام ببینید.

نحوه انجام قرعه کشی چگونه است؟

برای انجام قرعه کشی کافیست وارد سایت قرعه کشی شده و درخواست خود را ثبت نمائید. بعد از آماده شدن نتیجه مسابقه، لینکی برای شما پیامک شده که می توانید با تم های مختلف و جذاب برنده ها را مشاهده کنید.

برنامه قرعه کشی رایگان است؟

با استفاده از نرم افزار قرعه کشی برای پست های زیر 100 کامنت یا لایک به صورت رایگان برگزار می شود. برای موارد بیشتر، مبلغ کمی دریافت می شود.

آیا امکان دانلود فایل بیشترین تگ یا بیشترین کامنت وجود دارد؟

برای دریافت فایل اکسل بیشترین تگ کافیست در صفحه ثبت درخواست قرعه کشی، گزینه مربوطه را با حالت انتخاب قرار دهید.

چه کسی می تواند در یک قرعه کشی اینستاگرام شرکت کند؟

در اصل، هر کسی که دارای حساب اینستاگرام باشد می تواند در یک قرعه کشی اینستاگرام شرکت کند. با این حال، برخی از قرعه کشی ها ممکن است محدودیت سنی یا ملیتی داشته باشند. بنابراین، همیشه باید قوانین و مقررات قرعه کشی را به دقت بخوانید.

چگونه در یک قرعه کشی اینستاگرام شرکت کنم؟

برای شرکت در یک قرعه کشی اینستاگرام، معمولاً باید مراحل زیر را دنبال کنید:
حساب اینستاگرام خود را به حساب کاربری برگزار کننده قرعه کشی دنبال کنید.
پست قرعه کشی را لایک کنید.
در نظرات پست، از هشتگ های قرعه کشی استفاده کنید.
(اختیاری) یک شرط یا فعالیت دیگر را تکمیل کنید.

چگونه یک قرعه کشی اینستاگرام برگزار کنم؟

برای برگزاری یک قرعه کشی اینستاگرام، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
یک پست یا استوری در اینستاگرام ایجاد کنید و در آن توضیح دهید که چگونه مردم می توانند در قرعه کشی شرکت کنند.
1- یک تاریخ و زمان برای پایان قرعه کشی تعیین کنید.
2- یک برنده یا برنده گان را به صورت تصادفی انتخاب کنید.
3- برنده یا برنده گان را در پست یا استوری خود اعلام کنید.

چگونه یک قرعه کشی اینستاگرام را تبلیغ کنم؟

برای تبلیغ یک قرعه کشی اینستاگرام، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
از هشتگ های مرتبط در پست یا استوری خود استفاده کنید.
پست یا استوری خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.
از دوستان و خانواده خود بخواهید که پست یا استوری شما را به اشتراک بگذارند.

ایده مسابقه اختصاصی خود را پیاده کنید

با توجه به اینکه قوانین برگزاری مسابقه برای همه پیج ها یکسان نیست. هر کسی قانون منحصر به فرد خود را دارد. اما معمولا یکی از روش های زیر به عنوان ایده مسابقه انتخاب می شود.

  • قرعه کشی کامنت
  • قرعه کشی لایک
  • قرعه کشی فالوور
  • قرعه کشی استوری
مزیت سایت اوجاسافت

علاوه برای موارد بالا ، شما می توانید ایده های اختصاصی خود را پیاده سازی نمایید .

انجام قرعه کشی رایگان

اگر به دنبال سایتی برای انجام قرعه کشی رایگان هستید، احتمالا نام سایت هایی که در ادامه معرفی میکنیم را شنیده اید . وب سایت هایی مانند: getcombot ، export comments ، MICROSOFT FLOW ، سایت کامنت پیکر ، Wask که برای انجام این کار هر کدام محدودیت ها و ضعف های نسبت به خود را دارد. اما اگر تعداد کامنت ها قابل توجه نباشد، می شود از این ابزارهای رایگان استخراج نتایج استفاده کرد. که البته باید این نکته را هم در نظر داشت که اکثر این سرویس ها خروجی کامنت یا لایک در قالب فایل اکسل در اختیار شما قرار می دهند که اطلاعات خام محسوب می شود.

یعنی اینکه شما باید روی آن اطلاعات با توجه به قوانین مسابقه، برنده ها را مشخص کنید. که باز هم این کار در تعداد بالا به خاطر احتمال اشتباه توصیه نمی شود. از طرفی دیگر ، تعرفه چنین نرم افزارهایی برای استخراج پس از پایان دوره آزمایشی به مراتب گرانتر از تعرفه ارائه شده توسط تیم اوجاسافت می باشد .

گروه نرم افزاری اوجاسافت جهت آشنایی شما با روال کار مسابقه و حمایت از کسب و کارهای در حال رشد این امکان را فراهم آورده است تا هفته ای یک بار برای کامنت و لایک زیر 100 عدد به صورت رایگان از نرم افزار استفاده نمایند .

قرعه کشی رایگان اوجاسافت

متن مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

در اینجا نمونه ای از پیام هایی که در زیر پست مسابقه درج شده را مشاهده میکنید. شما میتوانید از این موارد برای مسابقه خود ایده بگیرید .

  • بیشترین تگ زیر این پست جایزه نقدی 400 تومنی ، مهلت تا سه روز با سایت قرعه کشی انجام میشه
  • پست مسابقه شرایط :1- 10 نفر را منشن (تگ) کنید 2- این پست رو استوری کند و اسم پیج ما رو تگ کنید 3- پست رو لایک و سیو کنید . به قید قرعه 3 نفر برنده داریم هر نفر دو بلیت کنسرت . مهلت شرکت در مسابقه 26 بهمن
  • به مناسبت سالروز شروع فعالیت پیج و سال نو میلادی برای شما عزیزان مسابقه ای در نظر گرفته ایم . کافیه نکات زیر رو انجام بدین :1- پیجمون رو فالو کنید و پینج نفر از دوستاتون رو زیر پست تگ کنید. 2- پست رو لایک و سیو کنید و برای دوستان بفرستید . و اما هدیه های این پست نفر اول : 500 هزار تومان نفرات بعدی : پنج بن خرید 200 هزار تومانی
  • این پست دو تا جایزه داره سیو و شیر و کامنت یادت نره
  • چند استخوان در بدن انسان بالغ وجود دارد ؟ گزینه یک : 230 گزینه دو: 218 گزینه سوم : 206 شرایط شرکت در قرعه کشی : هر فرد فقط مجاز به یک بار رای دادن میباشد .
  • یه پست جایزه دار دو جایزه 100 تومنی شرایط مسابقه : حداقل 10 تا پست آخر را لایک کرده باشید . 5 تا از دوستانتون را زیر پست تگ کرده باشید . برای دو نفر ارسال کنید . بیشترین کامنت در نتیجه مسابقه تاثیر داره . از همه مهم تر اینه که پیج ما رو فالو داشته باشید

موارد بالا بخشی از متن هایی بوده که در مسابقات اینستاگرامی واقعی استفاده شده است . البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از پیج ها بدون اعلام قبلی و برای تقدیر از فعال ترین افراد در پیج اقدام به برگزاری مسابقه میکنند.

نرم افزار اوجاسافت

تیم اوجاسافت در زمینه قرعه کشی کامنت و لایک ها و فالوورها، ربات استخراج تولید کرده است که به سادگی و با دقت بالا با توجه به قوانینی که برای مسابقه خود در نظر گرفتید، اقدام به استخراج و سپس انتخاب برندگان مسابقه می کند. با توجه به اینکه یک گروه برنامه نویسی این محصول را پشتیبانی می کند، همچنین در توسعه این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده و تمام محدودیت های اینستاگرام در این زمینه لحاظ شده است، لذا در سریعترین زمان نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از برنامه قرعه کشی اینستاگرام در موبایل
نرم افزار اندروید قرعه کشی در اینستاگرام

در نرم افزار ارائه شده توسط تیم فنی اوجاسافت انواع روش های زیر پشتیبانی می گردد.

  • استخراج کامنت اینستاگرام ، comment
    • در این روش فایلی بابت دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل به شما تحویل داده خواهد شد .
  • استخراج لایک اینستاگرام ، like
    • در این روش فایلی بابت دانلود لایک های اینستاگرام در اکسل به شما تحویل داده خواهد شد.
  • استخراج فالوور پیج اینستاگرام ، follower
    • در این روش فایلی بابت دانلود فالوور های اینستاگرام در اکسل به شما تحویل داده خواهد شد.
  • پیاده سازی ایده های اختصاصی مربوط به خودتان
    • جهت پیاده سازی ایده اختصاصی خود برای برگزاری مسابقه ، با تیم پشتیبانی اوجاسافت در تماس باشید!

سایت قرعه کشی آنلاین رایگان

شما می توانید از طریق سایت قرعه کشی اینستاگرام آنلاین رایگان به سادگی و تنها با چند کلیک از خروجی اکسل تهیه شده، اقدام به انجام قرعه کشی مسابقه اینستاگرام خود کنید. برای انجام کار کافیست که لیست اسامی افراد واجد شرایط را کپی کنید و در قسمت لیست اسامی جایگذاری کنید و به تعداد برنده دکمه قرعه کشی را کلیک کنید تا هر بار یک برنده تصادفی یا رندوم مشخص گردد.

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  1. سید اکبر لطفی گفت:

    قرعه کشی اینستاگرامی که از طریق سایت شما داره برگزار میشه خیلی متفاوته . من سایت های زیادی رو بررسی کردم و سایت شما یکی از بهترین ها بود . بهتون بابت راه اندازی چنین وب سایتی تبریک میگم . امیدوارم که موفق باشید

  2. حسین شریعتی گفت:

    روال برگزاری قرعه کشی چطوره ؟

    • admin گفت:

      سلام بر شما دوست عزیز
      روال کار بدین صورت می باشد :
      سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت که در بالای صفحه دکمه ای برای ورود به آن گنجانده شده است را باز میکنید .
      در مرحله بعد با توجه به قانون مسابقه خود فیلد های ورودی را پر میکنید
      در ادامه بر روی دکمه استعلام کلیک میکنید . اگر همه چیز درست باشد ، قیمت برای شما نمایش داده میشود .
      با پرداخت هزینه مسابقه ؛ ابتدا یک پیامک حاوی شماره پیگیری برای شما ارسال میشود . در ادامه ربات های ما بلافاصله شروع به استخراج کامنت های پست اینستاگرام یا بسته به شرایط مسابقه
      شروع به استخراج لایک یا کامنت مینمایند .
      پس از تکمیل استخراج ، پیامکی که حاوی پروفایل قرعه کشی شما می باشد برای شما ارسال می شود . با کلیک بر روی آن میتوانید بر روی دکمه قرعه کشی کلیک کرده و برنده ها را با عکس پروفایل اینستاگرامشان مشاهده کنید .

  3. مهسا گفت:

    من برای پیجم که 3500 تا کامنت داره درخواست ثبت کردم. چقدر طول می کشه تا آماده بشه؟

    • admin گفت:

      سلام.
      برای این تعداد کامنت حداکثر 15 دقیقه زمان لازمه و به محض آماده شدن، لینک نتیجه براتون پیامک میشه.

  4. سایه گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید راهی برای قرعه کشی از بین فالور های مشترک ۱۵ تا ۲۰ پیج هست؟ بدون کامنت و لایک فقط فالورهای مشترک

  5. عیسی گفت:

    با این برنامه از کجا بفهمیم کی بیشترین کامنت رو گذاشته؟

    • admin گفت:

      با برای انجام این کار کافیه تیک کامنت رو بزارید و درخواست تون رو ثبت کنید.
      بعد از انجام کار بهتون در یک فایل اکسل به ترتیب اعلام میشه که چه کسایی ببشترین کامنت رو گذاشته.
      و از بیشترین به کمترین مرتب شده هست.

  6. دانیال گفت:

    سلام.
    من از سایت wask برای قرعه کشی اینستاگرام استفاده کردم. ولی محدودیتش خیلی زیاده.
    الان با سایت شما آشنا شدم واقعا عالیه.

    سایت شما نسبت به یایت های خارجی مثل wask و سایت های ایرانی خیلی عالیه.

    ممنون از پشتیبانی عالی شما.

    • مدیرسایت گفت:

      سایت wask بر خلاف تصوری که وجود دارد ، اصلا رایگان نیست . فقط به شما در درخواست های اول امکان قرعه کشی از بین تعداد محدودی کامنت را میدهد . در ادامه شما باید اقدام به خرید اکانت به صورت دلاری نمایید . که هزینه ماهانه آن بین 19 تا 89 دلار دلار میباشد . در حالیکه این مبلغ در سایت اوجاسافت به شدت پایین تر بوده و دردسرهای پرداخت دلاری را ندارید . ضمنا ما به شما همانند سایت های خارجی معتبر امکان تست رایگان برای آشنایی با روال کار نرم افزار را میدهیم .

  7. رضا گفت:

    من قبلا از سایت قرعه کشی اینستاگرام تیک دی استفاده می کردم اما الان خیلی وقته از کار افتاده. یک توفیق اجباری شد که با سایت اوجاسافت آشنا شدم و متوجه شدم نه تنها همه امکانات تیک‌دی رو داره حتی خیلی خیلی هم بهتره.

  8. رضا گفت:

    سلام. میخواستم ببینم نمیشه گزینه های دیگری مثل افرادی که پست مسابقه را برای ۵ نفر share کردن اضافه کرد؟؟

    • admin گفت:

      با سلام. به خاطر نقض حریم خصوصی افراد، اینستاگرام گزارشی از کسانی که پست را با دیگران اشتراک گذاشتند نمی دهد. و فقط تعداد اشتراک گذاری ها اطلاع می دهد. موفق باشید.

  9. مصطفی زاده گفت:

    چطور میشه متوجه شد کدوم پیج ها با ربات منشن کردن؟

    • admin گفت:

      متاسفانه روش قطعی برای این کار وجود نداره. گاهی اوقات خود اینستاگرام یه پیج و کامنت هاش رو ربات تشخیص میده و حذف میکنه.

  10. محمود گفت:

    سلام.. اگر کسی منشن تکراری گذاشته باشه تو مسابقه‌ اونم شمرده میشه برای بیشترین تک؟

    • admin گفت:

      سلام دوست عزیز.
      تگ های تکراری در هر صورت حذف می شن. فرقی نمی کنه که یک شخص، افراد رو به صورت تکراری تگ کنه یا اینکه از تگ های افراد دیگه استفاده کنه.
      موفق باشید.

  11. پوریا گفت:

    سلام،
    پول مسابقه رو با کارت به کارت پرداخت کردم. الان باید چیکار کنم؟

  12. سمیرا گفت:

    خیلی خیلی سپاسگزارم از سایت خوبتونن
    همون چیزی که می خواستم بودد
    ممنون

    • مدیرسایت گفت:

      خیلی ممنونم

      یکی از کارهایی که در نرم افزار قرعه کشی اوجاسافت اتفاق افتاده پوشش حداکثری قوانین مسابقه ها بود . کاری که به جرات میتونیم اعلام کنیم اولین بار توسط اوجاسافت راه اندازی شد .در حالیکه حتی نمونه های خارجی از چنین امکاناتی برخوردار نبودند .

  13. زهرا گفت:

    پاسخگویی شما حرف نداره.

  14. سوگند گفت:

    سلام ممنون استفاده از برنامه خیلی راحت بود

    • مدیرسایت گفت:

      خیلی ممنونم ، شما لطف دارید .
      تمام تلاش ما در تیم اوجاسافت جلب رضایت شما عزیزان هست .
      خوشحالیم که تجربه خوبی در استفاده از نرم افزار داشتید

  15. حسن گفت:

    سلام اگ کسی تو کامنتا 20نظر گذاشته باشه احتمالش هس اسمش چندبار بیفته؟
    یا هر ایدی فقط یبار میفته

    • مدیرسایت گفت:

      سلام ، وقتتون بخیر
      هر فرد فقط یکبار برنده میشه . اما تعداد کامنت های بیشتر شانش رو برای برنده شدن افزایش میده

  16. الهه گفت:

    سلام میخوام یه قرعه‌کشی پستی برگزار کنم، ولی مشکلم اینه که بین چند پست کامنت شده باید قرعه‌کشی انجام بدم. میشه راهنماییم کنید؟ ممنون.

    • مدیرسایت گفت:

      سلام. برای انجام این کار کافیه لینک یکی از پست های پیج را در قسمت “لینک پست مسابقه” قرار بدید و گزینه “برنده باید زیر 10 پست آخر کامنت گذاشته باشد” رو فعال کنید و عدد رو به دلخواه تغییر بدید.

  17. امیر محمد گفت:

    گوشی شیائومی نوت 12 نخام

    • مدیرسایت گفت:

      سلام دوست عزیز ، سایت اوجاسافت مجری برگزاری مسابقات اینستاگرامی هست و هیچگونه مسابقه ای تا به حال از طرف ما برگزار نشده است . دوستان زیادی با مجموعه تماس میگیرند و اعلام میدارند که میخواهند در قرعه کشی شرکت کنند. برای شرکت در قرعه کشی راهنمایی بنده این هست که هشتگ #مسابقه_اینستاگرامی یا برچسب های مشابه را در اینستاگرام جستجو نمایید تا لیست پیجهایی که در حال برگزاری مسابقه هستند را پیدا کنید . سپس قوانین مسابقه را رعایت کرده تا در قرعه کشی شرکت دادع شوید

  18. محمد جمالی گفت:

    من تا به حال از سایت های خارجی درخواست میدادم و به دلار پرداخت میکردم . از موقعی که با سایت شما آشنا شدم هم هزینه ام کمتر شده و هم کیفیت خروجی که دریافت میکنم بیشتر شده . امیدوارم همیشه همینطور قوی باقی بمونید .

    • مدیرسایت گفت:

      سلام دوست عزیز ، بسیار مفتخریم که بتوانیم سرویس مناسبی به شما عزیزان ارایه دهیم. هم وطنان زیادی از نقاط مختلف دنیا از نرم افزار اوجاسافت استفاده میکنند و این جای بسی خوشحالیست که توانستیم اعتماد این عزیزان را به خود جلب کنیم . تمام تلاش ما در این مدت بر این بوده تا خدمات خود را در کیفیت جهانی ارایه دهیم .

  19. مسعود خانی گفت:

    شما تو سایتتون زدین قرعه کشی رایگان ، پس چرا رایگان نیست ؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام ، دوست عزیز
      حتما دیدین وقتی میرین یه خوراکی بخرین ، مخصوصا تو خوراکی هایی مثل زیتون پرورده که طعم و مزه اش تاثیر زیادی توی تصمیم شما برای خرید شما داره . برای همین فروشنده یک قاشق تست رایگان به شما میده !
      این روال برای نرم افزار هم وجود داره ! ما یک تست رایگان کوچیک به شما میدیم تا با روال کار آشنا بشین.

      دوست عزیز ، این رو بدونید هیچ چیز رایگانی در دنیا وجود نداره ! قطعا شما به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دارید هزینه اش رو پرداخت میکنید ، چه الان چه در آینده !!!

  20. رضا گفت:

    از بین ۳ تا پست آخر میخوام هم لایک هم کامنت قرعه کشی انجام بشه . حتی اگر یه نفر فقط یک پست رو لایک کرده باشه هم شرکت داده بشه

    • مدیرسایت گفت:

      به طور پیشفرض نرم افزار طوری طراحی شده است که وقتی گزینه های “برنده باید 3 پست آخر را لایک کند” و “برنده باید زیر 3 پست آخر کامنت گذاشته باشد” رو فعال می کنید، برند کسی می شه که حتما تمام 3 پست آخر رو هم لایک کرده باشه و هم کامنت گذاشته باشه. یعنی حتی برای یک پست این کار رو انجام نداده باشه برنده محسوب نمی شه.
      اما قانون شما هم قابل انجام هست. لطفا با پشتیبان در ارتباط باشید تا کارتون انجام بشه.

  21. سعید گفت:

    سلام خیلی طول می کشه تا نتیجه آماده بشه؟ چون می خوام مسابقه رو تو لایو برگزار کنم.

    • مدیرسایت گفت:

      سلام. اگه از طریق لایو قصد قرعه کشی دارید، حدود یک ساعت قبل از برگزاری لایو، درخواست تون رو در سایت ثبت کنید و منتظر باشید تا لینک نتیجه براتون پیامک بشه. بعد از دریافت پیامک می تونید لایو رو شروع کنید و روی لینک کلیک کنید و نتیجه رو ببینید.

  22. محمود گفت:

    یه سری از پیج ها رو می دونم فیک هستن و نمی خوام تو مسابقه شرکت داده بشن. چطوری باید این کار رو انجام بدم؟

    • مدیرسایت گفت:

      در هنگام ثبت درخواست گزینه “اسامی زیر در قرعه کشی شرکت داده نشوند” رو بزنید و در کادری که ظاهر می شه، نام پیج ها رو به صورت پشت سر هم بنویسید و با کاما (,) از هم جدا کنید.

  23. سجاد گفت:

    ما توی استوری به صورت پل مسابقه گذاشتیم آیا امکان قرعه کشی توی اپ شما با این شیوه هست؟. اگر نیست راهنمایی کنید که چجوری مسابقات رو برگزار کنیم که بتونیم با آپ شما قرعه کشی انجام بشه

  24. نسترن گفت:

    یدونه از تیک های شرایط مسابقه رو اشتباه زدم امکان داره اصلاح کنم؟

    • مدیرسایت گفت:

      بله. بعد از اینکه نتیجه مسابقه مشخص شد، با زدن دکمه ویرایش قوانین و قرعه کشی مجدد، می تونید نسبت به ویرایش قوانین مسابقه اقدام کنید.

  25. سحر گفت:

    الان میخوام به صورتی تستی یک پست زیر ۱۰۰ کامنتو انجام بدم، چیو باید بزنم؟

    • مدیرسایت گفت:

      برای ثبت درخواست تستی، بعد از اینکه شماره موبایل و آدرس پست مسابقه رو وارد کردید، کافیه دکمه “بررسی و استعلام قیمت” کلیک کنید. اگر پست شما زیر 100 لایک و کامنت داشته باشه، دکمه ثبت درخواست نمایش داده می شه که با کلیک کردن، درخواست تون ثبت میشه.

  26. گلی گفت:

    اگه لینکی که برامون ارسال میشه رو استوری کنیم پاک نمیشه؟

    • مدیرسایت گفت:

      لینک نتیجه ای که برای شما پیامک میشه تا یک ماه اعتبار داره. یعنی تا یک ماه هر کس روی لینک کلیک کنه می تونه نتیجه رو ببینه. پس با خیال راحت می تونید لینک رو استوری کنید.

  27. رحمان گفت:

    می‌خوام بدونم قرعه‌کشی فقط از بین کامنت‌ها میشه یا از تگ‌ها هم میشه افراد رو انتخاب کرد؟ من فقط می‌خوام افرادی که تگ کردن وارد قرعه‌کشی بشن. چجوری می‌شه این کارو انجام داد؟

    • مدیرسایت گفت:

      بله شما می تونید از طریق برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت، قرعه کشی رو فقط از بین تگ ها انجام بدید.
      برای انجام این کار در هنگام ثبت درخواست، گزینه “برنده باید حداقل 10 نفر را تگ کرده باشد” رو انتخاب کنید و عدد 10 را به دلخواه تغییر بدید.

  28. ناشناس گفت:

    میخواستم قرعه کشی بین لایک 20 پست آخر انجام بدم . میخوام اونایی برنده بشن که حتما 10 پست آخر رو لایک کرده باشند . آیا نرم افزار شما چنین قابلیتی داره ؟

    • مدیرسایت گفت:

      بله. به سادگی می تونیند همچین قرعه کشی ای انجام بدید. فقط کافیه از قسمت بالا گزینه لایک را فعال کنید و در قسمت پایینتر گزینه “برنده باید 10 پست آخر را لایک کرده باشد” را فعال کنید.

  29. زانیار گفت:

    تا چند بار می تونم قرعه کشی را تکرار کنم؟

    • مدیرسایت گفت:

      بعد از ثبت درخواست و اعلام نتیجه، محدودیتی در انجام قرعه کشی وجود ندارد و هر چند بار که خواستید می تونید تکرار کنید.

  30. سمیه گفت:

    سلام وقتی درخواست ثبت بشه قرعه کشی چ طور انجام میشه؟ هر تایمی که خودم بخوم انجام میشه؟

    • مدیرسایت گفت:

      بعد از انجام کار، لینک صفحه نتیجه براتون پیامک می شه و این لینک تا یک ماه کار می کنه. یعنی هر وقت خواستید می تونید روی لینک کلیک کنید و برنده رو مشاهده کنید. ضمنا این لینک یک بار مصرف هم نیست. یعنی هر چند بار روش کلیک کنید مشکلی نداره.

  31. فرشاد گفت:

    چطوری باید از کد تخفیف استفاده کنم؟

    • مدیرسایت گفت:

      بعد از اینکه استعلام گرفتید و مبلغ نهایی رو مشاهده کردید، روی دکمه “کد تخفیف دارم” بزنید و در کادر باز شده کد تخفیفی که بهتون داده شده رو وارد کنید و دکمه تایید رو بزنید. اگر کد تخفیف وارد شده درست باشه قیمت تغییر می کنه و می تونید درخواست تون ثبت کنید.

  32. سهیل گفت:

    از کد تخفیف بلک فرایدی چطوری باید استفاده کنم؟

  33. محمود گفت:

    سلام می‌شه بین لایک‌ها و کامنت‌های ۱۵ پست آخر قرعه کشی کنیم؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام. بله به سادگی همچین کاری قابل انجام هست. در قسمت بالا گزینه لایک رو فعال کنید و در قسمت پایین گزینه برنده باید زیر 10 پست آخر را لایک کرده باشد را فعال کنید و تعداد مورد نظر را وارد کنید. با انجام این کار، برنده ای که اعلام میشه کسیه که حتما تمام تعداد پست هایی که مشخص کردید را لایک کرده باشه.

  34. احمد گفت:

    می‌خواستم بدونم برای قرعه کشی از لایک‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کرد؟

    • مدیرسایت گفت:

      برای پست زیر 100 لایک نیازی به پرداخت هزینه نیست و به صورت رایگان می تونید درخواست تون رو ثبت کنید.

  35. منیره گفت:

    می‌خواستم ببینم میشه اسم و آی دی برنده رو بین 25 هزار لایک دانلود یا جستجو کرد؟ طوری که مثل روش جستجو دستی اشتباه پیش نیاد؟ چون من پست رو لایک می‌کنم ولی موقع جستجو دستی بدون کمک نرم‌افزار شما اسم من رو پیدا نمی‌کنه.

    • مدیرسایت گفت:

      اینستاگرام اخیرا محدودیتی که گذاشت که حدود 100 تا از لایک های پست رو نمایش میده و حتی جستجو را هم از بین این 100 تا انجام میده. این محدودیت فقط در نرم افزار اینستاگرام وجود داره و خروجی که ما بهتون می دیم کامل هست و می تونید از طریق فایل اکسلی که بهتون داده میشه می تونید سرچ کنید.

  36. زهرا گفت:

    خسته نباشید ببخشید خاستم بدونم برای هر بار انجام قرعه کشی نیاز به پرداخت هزینه اس؟

    • مدیرسایت گفت:

      شما فقط یک بار هزینه برای خروجی گرفتن لایک و کامنت پرداخت می کنید. بعد از استخراج اطلاعات، می تونید به صورت رایگان و دفعات متعدد قرعه کشی کنید.

  37. فائزه گفت:

    سلام من می خوام قرعه کشی از بین فالورهایی که این موارد رو انجام دادن داشته باشم
    شما این امکان رو دارید؟
    فالو داشتن هر دو پیج ما
    لایک و کامنت برای ۱۰ پست آخر هر دو پیج
    تگ کردن ۱۰ نفر از دوستانشون

    • مدیرسایت گفت:

      بله. به سادگی همچین کاری قابل انجام هست. لطفا برای هر دو پیج درخواست تو رو ثبت کنید و با پشتیبانی در ارتباط باشید.

  38. اشکان گفت:

    من شرط مسابقم سیو و لایک ۳ پست اخر هم بوده ولی تو سایت شرط سیو نیست

    • مدیرسایت گفت:

      به خاطر قوانین حفظ حریم خصوصی اینستاگرام، کسانی که پستی رو سیو کنند یا share کنند رو نمی شه متوجه شد. چون اینستاگرام همچین خروجی ای نمیده و صرفا تعداد ذخیره و ارسال رو می گه.
      اگه این موضوع خیلی براتون اهمیت داره، می تونید درخواست قرعه کشی از لایک 3 پست آخر رو توی سایت ثبت کنید و از برنده ای که توسط برنامه معرفی می شه بخواید که یک اسکرین شات از اینکه پست رو سیو کرد براتون بفرسته. و اگه سیو نکرد، می تونید به صورت رایگان مجدد قرعه کشی کنید.