طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران

دسته بندی ها: طراحی سایت ,

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران

در دنیای امروز و با پیشرفت اینترنت، هر عرضه کننده لوازم خانگی باید برای رقابت با سایر رقبا، از وب سایت فروشگاهی لوازم خانگی استفاده کند. طراحی وب سایت نیز همانند هر کار طراحی دیگر، باید توسط متخصصین این امر صورت پذیرد. در این نوشته با هم طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران و طراحی سایت فروش لوازم خانگی در مازندران و نقش سئو در بازدید از سایت و خدمات طراحی سایت شرکت اوجاسافت در مازندران را با هم بررسی می‏کنیم.

طراحی سایت لوازم خانگی 1 1

طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران

با رشد روزافزون صنعت لوازم خانگی در جهان و به‏طبع در ایران، نمایش محصولات و مشخصات آنها برای مشتریان امری ضروری است که هر عرضه کننده و یا تولیدکننده باید آن را مدنظر قرار دهد.

در استان مازندران نیز، شرکت‏هایی در این زمینه فعالیت می‏کنند. به‏طور کل، درطراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران چند مطلب باید مورد توجه قرار گیرد.

نخستین مطلب طراحی خود وب سایت است. همان‏طوری که می‏دانیم، در سطح استان مازندران  شرکت‏های بسیاری  به کار طراحی و خدمات وب سایت مشغول هستند.

هریک از آنها با دو روش کلی طراحی وب سایت با کدنویسی و دیگری براساس قالب‏های آماده که در نرم‏افزار وردپرس وجود دارد، این کار را انجام می‏دهند. روش اولی کمی پیچیده بوده و نیاز به دانش تخصصی بالایی دارد و دومین روش، در مقایسه با اولی ساده‏تر می‏باشد.

اغلب، طراحان از نوع دوم استفاده می‏کنند که مناسب فروشگاه‏ها است. این الگوها یا قالب‏های سایت دارای امکانات بسیاری هستند که بسته به نیاز کاربری فروشگاه، یکی از آنها انتخاب می‏شود. و باید قالب وب سایت طوری باشد که بتواند برای مدت‏ها در بستر اینترنت با توجه به‏روزسانی ارائه دهنده، قالب سایت دوام بیاورد.

حال با هم درباره ویژگی‏های وب سایت لوازم خانگی کمی بیشتر صحبت کنیم. در این وب سایت‏ها علاوه بر قسمت‏های درباره ما، تماس با ما، محصولات، قسمت قیمت محصولات و موجودی آنها نیز مورد نیاز است.

بخش درباره ما، یک شرح حالی از تولید کننده یا عرضه کننده درباره محصولات آن واحد تولیدی یا خدماتی می‏باشد، که در آن واحد فروشگاهی به بیان سابقه و گستردگی محصولات و غیره مطالبی را جهت آشنایی خواننده با پیشینه آن واحد می‏نویسد.

طراحی سایت در مازندران 3

بخش مهم در این گونه از وب سایت‏ها، قسمت محصولات می‏باشد. که باید مشخصاتی از قبیل مشخصات محصول مانند، ابعاد، مورد مصرف، جنس، و یا نوع کاربردی وسیله مورد نظر، اگر محصول الکترونیکی باشد، مطالبی مانند توان خروجی دستگاه، میزان برق مصرفی، استاندارد مورد استفاده در آن، رنگ‏بندی محصول و وزن محصول و در نهایت میزان قیمت و موجودی کالا در انبار فروشگاه می‏باشد.

به‏عنوان مثال در مورد محصول کفش، جنس چرم یا رویه آن، دست‏دوز یا کارخانه‏ای بودن آن، سایزهای موجود و مدل‏های مختلف آن در صورت وجود به‏همراه آخرین قیمت که به‏روز شده است از بخش‏های کلیدی هر فروشگاه خدماتی می‏باشد.

همواره باید توجه داشت که توضیحات محصول از محصولی به محصول دیگر متفاوت است و مثال‏های بالا، صرفا جهت آشنایی خواننده گفته شد.

بخش دیگری که بسیار مورد نیاز است، بخش تماس با ما است که باید شامل آدرس، تلفن و ساعات کاری فروشگاه و ترجیحا نقشه فروشگاه مورد نظر در صورت وجود خرید حضوری، باشد.

طراحی سایت لوازم خانگی

سایت فروش لوازم خانگی در مازندران و نقش سئو در بازدید از سایت

حال که کمی با مقدمات، وب سایت لوازم خانگی آشنا شدیم، درباره دو موضوع مهم که می‏تواند در بازاریابی اینترنتی موثر باشد، توضیحاتی ارائه می‏دهیم.

برای سایت فروش لوازم خانگی و نقش سئو در بازدید از سایت نخست باید در قسمت مشخصات محصول، قیمت کالای مورد نظر، همراه با تخفیفات و موجودی آن نیز درج شود، تا مشتری بتواند به یک نتیجه‏گیری منطقی درباره آن برسد.

علاوه بر دو مورد کلیدی فوق، به‏روز رسانی موجودی و قیمت و تخفیفات احتمالی همواره بر میزان فروش لوازم خانگی در سایت و به‏عنوان مثال در استان مازندران تاثیر بسزایی دارد.

می‏دانیم که در سطح یک استان همانند مازندران، شرکت‏های بسیاری به طراحی سایت و بهینه‏سازی آن مشغول هستند. در واقع بهینه‏سازی سایت همان استفاده از ابزار سئو (SEO)، در طراحی وب سایت است. سئو باعث می‏شود، که کاری کنیم  صفحه ما بالاتر از رقبا در نتیجه گوگل دیده شود.

در واقع، زمانیکه شخصی محصولات سایت شما را جستجو می‏کند، سایت شما بتواند در صفحه اول موتور جستجوی گوگل قرار بگیرد، و حتی در سطحی بالاتر به‏عنوان اولین سایت در اولین صفحه حاصل از جستجو باشد. زیرا مشتریان معمولا به صفحات دیگری مراجعه نمی‏کنند و همان صفحه اول برای آنها کافی است.

مباحثی درباره بهینه‏سازی سایت یا همان سئو وجود دارند که توضیح آنها ضروری است، در زیر به‏طور خلاصه به‏آنها اشاره می‏کنیم:

1-رعایت استانداردهای نگارش محتوا

2- رعایت اصول سئو در طراحی تجربه کاربری، نشانه‌گذاری استاندارد (Schema) برای درک بهتر ربات‌ها از ماهیت صفحه.

3-اندازه کم و درعین حال تصاویری با کیفیت در سرعت بارگذاری مطالب سایت بسیار موثر است و به‏اصطلاح حوصله مشتری از بارگذاری سایت سر نمی‏رود.

4- توجه به فاکتورهای Core Web Vitals

شرکت گوگل در سال 2021، فاکتور رتبه‏بندی جدیدی را به‏نام Core Web Vitals به سایت خود اضافه کرد، این فاکتور جدید شامل موارد زیر می‏باشد:

:LCP  زمان بارگذاری مطالب جهت نمایش به کاربر.

FID: مدت زمانیکه باعث می‏شود، نخستین کلیک روی سایت شما توسط کاربر ثبت شود.

CLS: آیا عناصر یک صفحه ناگهان تغییر می‏کنند، یا pop-up های مزاحمی دایما نمایش داده می‏شوند.

5-میزان امنیت سایت: هرچه میزان امنیت در سایت ما بالاتر باشد، اعتماد گوگل به این سایت بیشتر شده و در نهایت باعث بیشتر دیده‏شدن آن سایت می‏شود.

برای اینکه سایت شما از امنیت بالایی برخوردار باشد و مورد اعتماد گوگل هم شود، همواره از https که برای سایت‏های فروشگاهی از کاربران اطلاعات مهمی را اخذ می‏کنند، اجباری و مهم است. در صورت عدم استفاده از https گوگل به کاربر نشان می‏دهد که این سایت امنیت ندارد و خودبخود بازدید سایت شما کاهش می‏یابد.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در مازندران

طراحی سایت در مازندران شرکت اوجاسافت

حال کمی درباره طراحی سایت در مازندران شرکت اوجاسافت صحبت کنیم. اوجا، گونه‏ای از درخت نارون می‏باشد که بسیار سریع الرشد بوده و دارای فواید زیادی نیز می باشد.

گروه نرم افزاری اوجا سافت با توجه به ماهیت نام این درخت در رشد سریع، این نام را برای خود انتخاب کرده است. معتقدیم که با افکار و ایده‏های مثبت و به کارگیری دانش و تجربه می‏شود محیط پیرامون خود را به سرعت به سمت بهبودی رشد داد.

گروه نرم افزاری اوجاسافت در حدود 10 سال است که به‏طراحی و بهینه‏سازی سایت یا همان سئو سایت مشغول است و با نام گروه ژرف اندیشان اوجا به‏فعالیت خود ادامه می‏دهد. لازم به‏ذکر است که این شرکت در بستر فضای مجازی و پلتفرم‏هایی مانند اینستاگرام و غیره نیز فعالیت می‏کند.

از دید متخصصین این شرکت صرف داشتن تخصص برای برطرف کردن نیاز مشتری کافی نیست و در کنار آن تعهد درست انجام دادن کار و پشتیبانی و در کنار مشتری بودن هم نیاز است.

تمام سعی ما بر این است که مشتری، از اعتماد و سپردن کار خود به ما رضایت کامل داشته باشد. این شرکت در شهر بابل از شهرهای استان مازندران واقع شده است. اگر بخواهید با این شرکت در تماس باشید، نشانی و تلفن‏ و آدرس وب سایت این شرکت را در زیر برای شما نمایش می‏دهیم.

آدرس شرکت اوجاسافت: مازندران، بابل، خیابان شیخ طبرسی، مجتمع غفاری، طبقه اول، واحد 22.

تلفن‏ شرکت: 011-32222031

وب سایت شرکت: https://ojasoft.net

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.