سئو سایت در مازندران

دسته بندی ها: سئوسایت ,

سئو سایت در مازندران

زمانی که وب‏سایتی را طراحی و ایجاد می‏کنیم، هدف نهایی ما، افزایش بازدید آن وب‏سایت و در نهایت افزایش مشتری است، به‏ خصوص اگر آن یک وب‏سایت خدماتی باشد. در دنیای امروز با افزایش تعداد مراکز خدماتی و علمی، نیاز به داشتن وب‏سایت  و متعاقب آن بازدید و تبدیل بازدید کننده ‏ها به مشتری بیشتر می‏شود.

سئوسایت، و بهینه‏ سازی وب‏سایت و روش‏های افزایش بازدید سایت، انواع و اهداف سئوسایت و بررسی سئوسایت در مازندران

در این مبحث باهم مروری بر «سئوسایت و بهینه ‏سازی وب‏سایت و روش‏های افزایش بازدید سایت، انواع و اهداف سئوسایت و بررسی سئوسایت در مازندران» می‏کنیم. تلاش براین است که هر چند مختصر مخاطب را با این موضوع آشنا کنیم.

سئو سایت در مازندران

در یک وب‏سایت سئو سایت چیست؟

به‏ طور کل در یک وب‏سایت، عنوان سئوسایت (SEO) که برگرفته از سه کلمه (Search Engine Optimization)، است و معادل عبارت بهینه‏ سازی وب‏سایت در موتورهای جستجو می‏باشد، اطلاق می‏شود. در واقع سئوسایت (SEO) به مجموعه اقداماتی گفته می‏شود که باعث می‏شود در جستجوی کلید‏واژه مورد نظر در موتورهای جستجوی اینترنتی، آن وب‏سایت در ردیف اول صفحات پیدا شده قرار گیرد و این خود باعث بهتر شدن بازاریابی دیجیتالی آن وب‏سایت می‏شود.

فایده این امر بالا بردن بازدید وب‏سایت و اگر وب‏سایت خدماتی باشد، بالا بردن مشتریان آن وب‏سایت است. در واقع با این کار، موتورهای جستجو را متعاقد می‏ کنیم که محتوای وب‏سایت ما از مطالب مهمتر و مرتبط ‏تری برخوردار است.

در واقع این امر طی مدت زمان خاصی از سئوسایت کردن وب‏سایت به‏ وجود می‏ آید. محبوب‏ ترین و پربازدیدترین موتور جستجو گوگل است که اکثر کاربران ترجیح می‏دهند از آن استفاده نمایند و وب‏سایت خود را براساس الگوریتم‏ های آن طراحی کنند.

اگر در مسئله بالا بردن مخاطب، برای وب‏سایت خود عجله چندانی ندارید، روی سئوسایت سرمایه‏ گذاری کنید زیرا این روشی است که برای حصول نتیجه باید چند ماه صبر کنید، اما اگر در بالا بردن مخاطب در زمانی کوتاه عجله دارید، بهتر از سایر امکانات بازاریابی دیجیتال مانند گوگل‏ ادز یا دیگر پلتفرم ‏ها استفاده کنید.

سئو سایت مازندران

انواع و اهداف سئوسایت کدام است؟

به ‏طور کلی هدف از سئوسایت شامل موارد زیر است:

  • افزایش بازدید و مخاطب وب‏سایت
  • افزایش ترافیک وب‏سایت
  • افزایش رتبه وب‏سایت در میان موتورهای جستجو
  • افزایش فروش محصول
  • ابزاری مناسب برای تبلیغات

حال به معرفی انواع سئوسایت می‏پردازیم. سئو سایت سایت به چند گروه تقسیم بندی می‏شود، که به‏ طور خلاصه عبارتند از:

سئوسایت داخلی (On-Page SEO)

این نوع از سئو سایت بر متن، تصویر و ویدیو تکیه دارد و شامل اقداماتی به ‏شرح زیر است:

  • اختصاص دادن یک کلیدواژه خاص به هر صفحه مورد نظر در وب‏سایت.
  • بهینه‏ سازی عنوان صفحات برای عبارت کلیدی مورد نظر.
  • زمانیکه اقلام جدیدی به وب‏سایت اضافه می‏شود، و مطالب به‏ روز می‏شود.
  • اضافه‏ کردن محتوای جدید به وب‏سایت.
سئو سایت

سئوسایت خارجی (Off-Page SEO)

استفاده از محتوای وب‏سایت توسط وب‏سایت دیگر با لینک به ‏وب‏سایت اصلی به‏ عنوان سایت مرجع، سئوسایت خارجی تعریف می‏شود که البته توضیح آن فراتر از دریافت بک لینک است.

سئوسایت متنی (Content SEO)

سئوسایتی محتوای متنی، بخش مهمی از سئوسایت داخلی و بازاریابی محتوا است که به طور خاص با بهینه ‏سازی محتوای یک صفحه سروکار دارد.

سئوسایت تصویر (Image SEO)

این نوع از سئوسایت بر روی بهینه‏ سازی تصویر در موتورهای جستجو تمرکز دارد.

سئوسایت تلفن همراه (Mobile SEO)

این نوع از سئوسایت بر روی بهینه‏ سازی وب‏سایت در تلفن همراه تمرکز دارد.

سئوسایت منفی (Negative SEO)

از این تکنیک برای پیشی ‏گرفتن و کسب برتری نسبت به سایر وب سایت‏های رقیب استفاده می‏شود. سئوسایت منفی را می‏توان با انتشار نظرات یا کلمات منفی در مورد وب‏سایت رقیب انجام داد.

همچنین این امر می‏تواند با نفوذ به وب‏سایت آنها و افزودن مقادیر زیادی لینک بی‏ کیفیت اتفاق بیفتد. استفاده از سئوسایت منفی توصیه نمی‏شود زیرا می‏تواند منجر به مشکلات حقوقی مختلفی شود.

سئوسایت یوتیوب (You Tube SEO)

این تکنیک بهینه‌سازی موتور جستجو، قابلیت دسترسی و یافتن ویدیوها را از طریق عنوان ویدیو، توضیحات، عناوین، طول ویدیو، مدت زمان مشاهده، تعامل (لایک، نظرات، اشتراک‌گذاری) و غیره افزایش می‌دهد.

سئوسایت جستجوی صوتی (Voice Search SEO)

سئوسایت جستجوی صوتی به کاربران اجازه می‏دهد تا با استفاده از دستورات گفتاری به جای نوشتاری به اینترنت دسترسی داشته باشند. دستیارهای صوتی مانند Siri، Alexa و Google Assistance که از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای درک هدف درخواست کاربر و ارائه بهترین پاسخ مرتبط استفاده می‏کنند.

seo in mazandaran

سئوسایت بهینه اپ استور (App Store Optimization SEO)

این فرآیند بهینه‏ سازی برنامه ‏های تلفن همراه برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی فروشگاه گوشی‏های تحت سیستم عامل IOS است.

سئوسایت تجارت الکترونیک (E-commerce SEO)

سئوسایت تجارت الکترونیک به فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند، هر زمانیکه کاربر محصول یا خدمات مرتبط را جستجو می‌کند، رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند. این بهترین روش برای سئوسایت پولی است، زیرا هزینه‏ ها در مقایسه با سودی که فروشگاه‏ها دریافت می‏کنند بسیار کمتر است.

سئوسایت بین ‏المللی (International SEO)

سئوسایت بین‏ المللی ترافیک طبیعی را از گویش ‏ها و مناطق مختلف جهان به وب‏سایت می‏ آورد.

سئوسایت فنی (Technical SEO)

سئوسایت فنی به ربات‏های گوگل در تفسیر، دسترسی، و فهرست بندی صفحات وب‏سایت کمک می‏کند و وظیفه اصلی آن بهینه‏ سازی زیرساخت وب‏سایت است.

سئوسایت کلاه سفید (White-Hat SEO)

سئو کلاه سفید، روشی برای سئوسایت است که با موتورهای جستجوی اصلی مطابقت دارد و رتبه‌بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را بهبود می‌بخشد.

image 4

سئوسایت کلاه سیاه (Black-Hat SEO)

درست برعکس سئوسایت کلاه سفید است. از نقاط ضعف الگوریتم جستجوی گوگل استفاده می‏کند. روش‌هایی مانند پرکردن کلمات کلیدی، ارسال هرزنامه، استراتژی‌های لینک پولی و پنهان‌سازی برای رتبه‌بندی وب‌سایت بالاتر و پیشروی در نتایج موتورهای جستجو را استفاده می‏کند.

سئوسایت کلاه خاکستری (Gray-Hat SEO)

سئوسایت کلاه خاکستری بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قرار می‏گیرد. سئوسایت خاکستری موتورهای جستجو را دستکاری می‏کند تا رتبه بالاتری کسب کنند که منجر به عواقبی منفی خواهد شد. محتوای منتشر شده تحت سئوسایت کلاه خاکستری نامناسب است.

موارد زیر در سئوسایت کلاه‏خاکستری انجام می‏شود:

  • ایجاد محتوایی با کیفیت پایین.
  • خرید دامنه های منقضی شده برای صرفه جویی در هزینه.
  • تغییر مسیر سایر دامنه ها به سایت شما.

سئوسایت محلی (Local SEO)

برای مشاغل محلی مفید است زیرا به افزایش دید وب‏سایت آنها و ایجاد آگاهی برای مشتریان کمک می‏کند. همچنین به کسب ‌و کارها کمک می‌کند تا به مخاطبان محلی خود دسترسی پیدا کنند.

طراحی سایت در مازندران

بهینه‏ سازی و افزایش بازدید وب‏سایت

برای بهینه‏ سازی و افزایش بازدید وب‏سایت، می‏توان از تکنیک ‏هایی استفاده کرد که تاثیر مثبتی بر سرعت سایت شما می‏گذارد. نخستین گام استفاده از کلمات کلیدی مناسب است که بازدید بالایی دارند. به ‏روز رسانی مداوم وب‏سایت، خود‏به‏ خود وب‏سایت شما را به‏ روز نگاه می‏دارد. ایجاد بک ‏لینک و ایندکس ‏کردن سایت شما نیز دو راه سودمند برای بهینه‏ سازی و افزایش بازدید وب‏سایت شما هستند.

همواره سایت‏ های رقیب را دنبال کنید تا از نظر محتوایی و دیگر مسائل همیشه جزء برترین‏ ها باشید. به‏ صورت روزانه محتوا یا محصولی جدید را به وب‏سایت اضافه کنید. با این روش مخاطب به مشاهده وب‏سایت شما ترغیب شود.

ابزارهایی مانند استفاده از سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، لینکدین و تبلیغات در سایر شبکه ‏های اجتماعی بازدید از وب‏سایت شما را افزایش می‏دهد. از محتواهای قدیمی پربازدید خود غافل نشوید و همواره آنها را به‏ روز رسانی کرده، و مجددا در وب‏سایت خود منتشر کنید.

همواره سرعت بارگذاری صفحات وب خود را بالا ببرید، تعداد فایل‏های HTML-Java-Script-CSS با استفاده از سایت‏هایی مانند www.minifier.com   محتوای سایت شما را کاهش می‏دهند و ترجیحا از عکس‏های با فرمت JPEG و PNG استفاده کنید، تا سرعت بارگذاری صفحات سایت شما بالا رود.

از کدهای اسیگما استفاده کنید، این کدها محتوای شما را به موتورهای جستجو معرفی می‏کند. برای این امر نخست به لینک https://www.google.com/webmasters/mark up-helper وارد شوید و نوع اطلاعاتی که می‏خواهید انتخاب کنید، سپس آدرس URL، مربوطه را وارد و نشانه‏گذاری را روی آن انجام دهید.

برای بازدید بیشتر وب‏سایت شما، نیاز است که مفهوم سئو خارجی را بدانید. به‏ طور کلی، سئو خارجی به عواملی در خارج از وب‏سایت ما مربوط می‏شود، مانند بک‏لینک‏ها که باعث بهبود سئو و افزایش اعتبار سایت می‏شود.

بد نیست در اینجا به مفهوم بک‏ لینک اشاره کنیم، هر متن یا تصویری که روی آن کلیک می‏کنیم تا به صفحه دیگری در فضای وب منتقل شویم، را لینک می‏گوییم، حال اگر سایت دیگری مطلبی را به سایت ما لینک داده باشد، آن را بک‏لینک گویند.

سئو سایت در مازندران

اگر ساکن یکی از شهرهای استان مازندران هستید و بخواهید، یک وب‏سایت آموزشی یا خدماتی یا فروش کالایی خاص را راه ‏اندازی کنید، همواره نیاز دارید از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. با گسترش روزافزون شرکت‏های کوچک که خدمات طراحی و سئوی سایت را ارائه می‏دهند، لازم می‏شود که سراغ بهترین‏ شرکت‏ها بروید.

در استان مازندران شرکت‏های معتبر بسیاری به‏ امر طراحی وب‏سایت مشغول هستند که می‏توانید با یک جستجوی ساده آنها را پیدا کنید. در اینجا ما یکی از بهترین شرکت‏ها، که به شما کمک زیادی در این زمینه خواهد کرد را معرفی می‏کنیم.

گروه نرم‏ افزاری «اوجاسافت» یکی از آن شرکت‏هایی است که خدمات مختلفی در زمینه برنامه‏ های کاربردی موبایل، وب‏سایت، سئوسایت و غیره را در سطح استان مازندران انجام می‏دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانید به‏آدرس https://ojasoft.net مراجعه کنید و از خدمات این گروه برخوردار شوید.

جمع‏ بندی

همان‏طوری که در بالا بیان شد، سئوسایت یکی از راه‏های پرمخاطب‏ کردن وب‏سایت شما است. در این امر عوامل بسیاری دخیل بودند، همانند اینکه از کدام نوع سئوسایت استفاده کنیم، و چگونه سرعت بارگذاری صفحات را بالا ببریم. این امر در سایت‏ های تجاری که به فروش کالا می‏پردازند، کمک بسیاری خواهد کرد تا آمار فروش آنها بالا رود.

در این بین نقش تبلیغات در سایت‏های پرمخاطب و شبکه‏ های اجتماعی پربازدید را نباید از قلم دور انداخت. بحث سئو یک سایت دارای پیچیدگی‏ های خاصی است که لازم است با الگوریتم‏ های مختلف گوگل نیز آشنا باشید تا بتوانید از عهده این کار برآئید. الگوریتم ‏های گوگل را باید در نوشتاری دیگر به‏ آن اشاره کنیم.

داشتن دانش طراحی و الگوهای مورد استفاده در وب‏سایت‏ها به شما کمک شایانی خواهد کرد. محتوا نویسی صحیح و شناخت بازار و حتی رقبا به شما در این امر کمک زیادی خواهد کرد. سعی کنید در این زمینه از افراد خبره استفاده کنید.

اشتراک گذاری پست:

نوشته های مرتبط

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.